Min största dröm !

är att jag vill förstora brösten..
Det har jag velat göra i 6år - men har inte pengarna till det :/
och om man pratar med någon om det få man bara höra "men du är fin som du är" - ja tack, Men hur KUL är det att inte ens fylla ut en Akupa !? - nej om de ändå vore så att ja va pinnsmal helt o hållet så okej, men nu är inte fallet så, utan jag har höfter,rumpa,lår - Helt enkelt en jävligt opropernerlig kropp ! :/ så deprimerande att jag vill spy....
o snart är den jäkla sommaren här  - egentligen min favorit årstid - men mina bröst gör det till det värsta på året.. för då ryker kläderna huuaa ..  Har inte badat bland folk på 4år , för att jag vägrar ta på mig en bikini eller liknande, aldrig! - jag ser lika platt ut i varenda än..
men nu när jag satt o grubblade inför sommaren kom jag o tänka på : TÄNK om alla underbara människor skulle skänka 5 - 10kronor till mig ! då skulle jag kunna komma en bit på vägen iaf ! :D
va tycker ni ?
skulle då innan/ under/ efter kunna blogga om det,
och lägga upp bilder :)
ni skulle med andra ord få följa mina bröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0